Referenssit

Asiakkaamme ovat ammattilaisia, osaavia, asiantuntijoita, tavoitteellisia, taitavia ja monennäköisiä.  Sellaisilta näyttävät tietysti myös heille tekemämme työt. Katso vaikka.

BE GROUP

Tehdäänkö kansainvälisille sijoittajille yritysvideo teräksen tukkukaupasta? Hmm, mitäs katsottavaa teräspalkista irtoaisi? Lopulta aika paljon – me taivutimme teräksestä tarinan, joka kestää katsetta, aikaa ja kulutusta. Aivan kuin teräskin.

CHARMIA

Charmian keittiö rakentuu Suomessa, Loimaalla. Toimiva ja viihtyisä keittiö tarvitsee kaappinsa, mutta on lopulta jotain suurempaa. Se on paikka unelmille. Rakensimme Charmian keittiöistä tarinan, johon mahtuu monta tarinaa. ”Me teemme keittiöitä, joissa teidän tarinanne elää.”

CHEF ANTTI

Kuvaustilanteiden rento ilmapiiri ei synny itsestään. Hyvä ennakkosuunnittelu ja kuvausryhmän lunkius edesauttaa spontaania tunnelmaa! Toki kuvattavillakin on oma osuutensa.

Chef Antti: Selkeitä makuja ja simppeliä toteutusta eli kikkailematonta kokkailua – rennolla meiningillä! Mukana myös viinisuositus!

HIAB

Suomen markkinoinnin kokonaisuus haluttiin antaa yksiin käsiin: lanseeraukset, kampanjat, messuosastot, somekoulutukset, tapahtumat ja koko suomenkielinen ”tone of voice” haluttiin säilyttää yhdenmukaisena ja B2B -kohderyhmälleen uskollisena sekä houkuttavana. 

KANNETTAVATIETOKONE.FI

”Kaikki näkyvä uusiks”.  Ayay, sir! Logo, kotisivujen ilme, hupparit, sosiaalisen median strategia, somesuunnitelmat, tarrat, kampanjat, somepostaukset, uutiskirjeet, sähköpostiallekirjoitukset ja nämäkin: asiakaspalveluvideo nro 1.

KURLAND

Kosmetiikkavalmistaja Kurland halusi brändinsä sielun paremmin esiin. Mepä kaivelimme sen näkyviin, muotoilimme sille uuden ilmeen, uuden verkkokaupan ja uudenlaisen somenäkyvyyden. Brändiuudistusta on rakennettu, asennettu ja hiottu joka puolelta sen sydämen ympärille: Story of my Nature -slogan sisältää luonnonkosmetiikan ytimen. Sen ympärille rakennettiin moderni ulkoasu pakkauksia myöten.  Was für eine angenehme Arbeit, viel Glück Kurland!

POCADEL

Sauvon luonnonrauhassa valmistetaan maailman suurimpien ja moderneimpien risteilylaivojen turvallisuutta ja tyylikkyyttä ovien muodossa. Tiukkojen palosuojausmääräysten ristitulessa syntyy upeita palo- ja automaattiovia, joita käyttävät huippuarkkitehdit ja suunnittelijat ympäri maailman.. Brändiuudistus ulottui logosta ja printtimateriaaleista sosiaaliseen mediaan ja käsityöläisyyttä korostavaan videoon.

VIHERLASSILA

Maanläheinen ja asiakasta palveleva tyyli huokuu myös mainonnasta.  Ei tarvita mitään päälleliimattua, noukitaan vaan aitoja paloja yrityksen sielusta ja hyvää tulee! 

Asiakkaitamme